Відповідно до навчальних програм, розробляють підручники і навчальні посібники.
Підручник - це книга, в якій з певних методологічних позицій викладаються основи наукових знань з певного предмета відповідно до програми, вимог дидактики і методики.
Підручник допомагає учневі у засвоєнні матеріалу, прищеплює інтерес до предмета і стимулює самостійну роботу. Для вчителя підручник є методичним орієнтиром, де визначається послідовність введення понять, глибина їх розкриття, розподіл часу між окремими частинами навчального матеріалу.
Освітня |
Полягає в засвоєнні учнями певного обсягу систематизованих знань, відповідно до сучасного рівня розвитку конкретної науки, який містить конкретний підручник; формування умінь і навичок відповідно до діючої програми. |
Розвиваюча |
сприяє розвиткові здобувача освіти, формує його здібності, вчить співставляти, порівнювати, виділяти головне, конкретизувати, аналізувати. |
Виховна |
Впливає на світогляд здобувача освіти, його моральні та естетичні почуття, ставлення до праці, навчання, формує і удосконалює певні риси особистості. |
Управлінська |
Полягає в тому,що в ньому програмується певний тип навчання. Методи, форми і засоби набуття знань, обробки інформації, способи застосування знань у різних итуаціях. |
Інформаційні |
|
Проблемні |
(будуються на основі проблемного викладу) На початку навчальної статті формулюється проблема, далі висовується і обгрунтовується гіпотеза розв'язання даної проблеми, розкривається логіка процесу її розв'язання та перевірка правильності результатів. Здобувач освіти стежить за ходом думки автора, визначає своє ставлення до ходу подій, прогнозує подальше розгортання подій. |
Програмовані |
|
Комплексні |
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий