Останнім часом велика кількість звернень від освітянської спільноти стосується організації роботи з батьками в умовах, в яких дорослі не мають прямого доступу в заклади освіти.
Ще одним викликом стає організація і формування учнівського колективу під час несистемного відвідування учнями закладу освіти. Адже обмеження спілкування з ровесниками є найбільш травматичним явищем в сучасних умовах навчання для учнів 3 – 10 класів.
Батьки дітей з особливими освітніми потребами занепокоєні майже повною відсутністю спілкування з педагогами і звертаються за порадами щодо забезпечення контакту з учителем, спеціалістами, які опікуються дитиною в інклюзивному процесі.
Про нові підходи в забезпеченні соціальної взаємодії учнів, батьків та педагогів говорили під час вебінару "Згуртування дитячого колективу та робота з батьками в умовах дистанційного та змішаного навчання"
Комментариев нет:
Отправить комментарий