понедельник, 23 ноября 2020 г.

Останнім часом велика кількість звернень від освітянської спільноти стосується організації роботи з батьками в умовах, в яких дорослі не мають прямого доступу в заклади освіти.

Ще одним викликом стає організація і формування учнівського колективу під час несистемного відвідування учнями закладу освіти. Адже обмеження спілкування з ровесниками є найбільш травматичним явищем в сучасних умовах навчання для учнів 3 – 10 класів.

Батьки дітей з особливими освітніми потребами занепокоєні майже повною відсутністю спілкування з педагогами і звертаються за порадами щодо забезпечення контакту з учителем, спеціалістами, які опікуються дитиною в інклюзивному процесі.

Про нові підходи в забезпеченні соціальної взаємодії учнів, батьків та педагогів говорили під час вебінару "Згуртування дитячого колективу та робота з батьками в умовах дистанційного та змішаного навчання"


Комментариев нет:

Отправить комментарий