вторник, 7 июня 2022 г.

ОГОЛОШЕННЯ

Шановні здобувачі освіти групи П-21 !

 З 8 червня по 14 червня у вас буде проходити практика з основ природознавства і краєзнавства.

Мене звати Ольга Андріївна і я буду вашим методистом, керівником цього виду практики.

Завтра у нас перший день. І я запрошую вас на конференцію у Zoom, на якій я вам все детально розкажу і покажу зразки документації, яку вам необхідно буде здати в кінці практики.

Ольга Козак приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Практика з основ природознавства і краєзнавства

Время: 8 июн. 2022 08:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/77721294912?pwd=oeNtEVLmKZcCblxy3lAkqWL5Uk0xqe.1

Идентификатор конференции: 777 2129 4912

Код доступа: Mh6rtV

Всю інформацію та завдання стосовно даної практики я буду опубліковувати  на  блозі в розділі "Практика з основ природознавства і краєзнавства"

  https://pedagogicsfromolgakozak.blogspot.com/p/blog-page_37.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий